چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی زیلان پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید


آیا برای خرید از زیلان، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، ولی زیلان برای اعضا امتیاز ویژه ای در نظرگرفته است که عبارتند از :

1) امکان ارسال خبر نامه

2) بهره مندی از تخفیفهای ویژه

3) اولویت ارسال اجناس محدود

4) اطلاع رسانی درباره کالاهایی که به آن علاقه داشته باشید

5) احتساب امتیاز های دریافت شده بابت هر خرید و قرارگیری در لیست قرعه کشی


چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

با وارد کردن شماره ی همراه وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه "پروفایل " کلیک کرده و در صفحه‏" اطلاعات حساب کاربری " روی “ویرایش " کلیک کنید.


به چه حساب کاربری جدید گفته می شود؟

تا کنون در سایت خریدی ثبت نکرده باشد.


می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر امکان ثبت سفارش تلفنی وجود ندارد.


چطور آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم؟

پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود، به قسمت لیست ادرس ها مراجعه نمایید. بر روی گزینه افزودن ادرس جدید کلیک نمایید جزئیات آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را تکمیل و بر روی گزینه تایید و ثبت آدرس کلیک نمایید وموقعیت آدرس خود را روی نقشه تعین و سپس روی گزینه ثبت و افزودن جزئیات کلیک نمایید.


در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

امکان ثبت سفارش در 24 ساعت شبانه روز وجود دارد.


میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

خیر شما نمیتوانید سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید.


چگونه می توانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شوم؟

در صفحه هر محصول اعم از لباس مردانه ، لباس زنانه ، لباس بچه گانه، اکسسوری و کفش قسمتی به عنوان راهنمای سایز وجود دارد.

با کلیک کردن بر روی " راهنمای سایز" می توانید سایز مناسب خود را با توجه به برند آن محصول انتخاب نمایید.


سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

در صورتی که مبلغ تا 24 ساعت به حسابتان برگشت داده نشد میتوانید از بانک درگاه پرداختتان پیگیری انجام دهید در صورتی که مبلغ به حساب زیلان واریز شده باشد از طریق راه های ارتباطی تماس " تلگرام" واتساپ" اینستاگرام" ایمیل " اطلاع رسانی کنید.


چگونه شماره شبای حساب بانکی را به دست آوریم؟

برای دریافت شماره شبا از طریق شماره حساب و یا شماره کارت خود، وارد سایت بانک صادر کننده کارت خود شوید.

به قسمت دریافت شماره شبا مراجعه نمایید.

شماره حساب یا شماره کارت  خود را جهت دریافت شماره شبا وارد نمایید.

نمونه :بانک سامان

لطفا به وب سایت بانک سامان www.sb24.ir/ ، قسمت دریافت شماره شبا مراجعه نمایید.

شماره حساب یا شماره کارت خود را وارد نمایید. https://www.sb24.ir/e-services/assistant/sheba

پس از وارد کردن کد امنیتی و فشردن کلید اینتر، شماره شبا ارائه خواهد شد.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بلی، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد


کد شناسه کالا چیست؟

در سایت زیلان  هر محصول با یک کد مشخص  شناخته می‌شود.

این کد شناسه کالا می باشد، برای جستجو و یافتن سریع کالاها کاربرد دارد.


اعتبار کیف پول از چه طریقی ایجاد میشود؟

با توجه به مبلغ پرداختی سفارش، درصدی از مبلغ پرداختی برای خرید بعدی در اعتبار کیف پول شارژ میگردد.


اعتبار کیف پول را چگونه میتوان استفاده کرد؟

در مرحله پرداخت با انتخاب گزینه استفاده از اعتبار، میتوان از اعتبار کیف پول استفاده کرد.


با اعتبار کیف پول چه کالاهایی میتوان خرید؟

اعتبار کیف پول محدودیت ندارد و بر روی تمامی کالا و تخفیف ها قابل استفاده می باشد.


اعتبار کیف پول از کدام قسمت قابل مشاهده می باشد؟

در قسمت حساب کاربری قابل نمایش می باشد.


اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شوم میتوانم آن را تعویض کنیم ؟

بله . حداکثر تا 14 روز به غیر از تایم های خاص حراج.

اما در موارد زیر درخواست بازگشت کالا پذیرفته نیست:

- لباسهای زیر ، گن ، لباس خواب ، لباس بارداری و شیردهی ، جوراب شلواری و ساپورت ، مایو وزیورآلات


اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) در صورت وجود این مغایرت قطعا کالای شما تعویض شده و یا مبلغ آن پس از بازگرداندن کالا عودت داده می شود .


اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش زیلان تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) کارشناسان زیلان در اسرع وقت مشکل شما را پیگیری می نمایند .

محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟

زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح شگفت انگیز مشخص نیست.ولی شما میتوانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق عضویت در خبرنامه از آن باخبر شوید.