قوانین فروشگاه بهمنظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن برای مرکز خرید آنلاین زیلان و خریدار محترم الزامی است. عضویت در سایت یا خرید از آن بهمنزلۀ مطالعه و پذیرفتن شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است. لازم است خریداران گرامی پیش از ثبت هر سفارش، کلیه قوانین جدید در این بخش را بدانند :
بند 1 - عضویت در سایت :
_ برای خرید ثبت سفارش و خرید، خریدار ابتدا باید در سایت زیلان ثبتنام کند .
_ اطلاعات خریدار باید بهصورت کامل، دقیق و صحیح وارد شود .
*زیر بند 1 : کاربر باید اطلاعات پستی درخواستی را به شکل صحیح در فرم ثبتنام اعلام کند. مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات ثبتشده با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد است و فروشگاه هیچگونه مسئولیتی نسبت به مغایرتهای احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارشهای کاربر به آدرسی که وی در فرم ثبتنام اعلام کرده ارسال خواهد شد .
*زیر بند 2: کاربر نباید در سایت اظهاراتی را قرار دهد یا به اقدامی دست بزند که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد یا عمل مجرمانهای را در پی داشته باشد. همچنین بحث و نظرهای غیر مرتبط با سایت هیچکدام منتشر نخواهد شد. چنانچه هر یک از کاربران، این ماده را رعایت نکنند، از همکاری با فروشگاه محروم و تسویهحساب کامل در صورت بدهی طرفین به یکدیگر بهسرعت انجام خواهد شد .
بند 2 - ثبت سفارش :
*زیر بند 1 : دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش بر عهده خریدار است. پس پیش از تائید سفارش، موارد ذکرشده را بهدقت بررسی کنید. همچنین پیش از تحویل گرفتن سفارش از صحت بسته ارسالی مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل با شمارههای پشتیبانی سایت تماس بگیرید .
*زیر بند 2 : قیمت محصولات موجود در وبسایت بهروز است. همچنین قیمتی که هنگام سفارش مشتری در پیش فاکتور منظور شده معتبر خواهد بود .
*زیر بند 3: پس از هر ثبت سفارش در سیستم، ایمیل و پیامک تائید ثبت سفارش به همراه شماره فاکتور برای مشتریان ارسال میشود .
*زیر بند 4: پس از ثبت سفارش، در صورت لزوم طی تماس تلفنی با مشتری، صحت و تائید سفارش از وی گرفته خواهد شد؛ بنابراین خواهشمند است اطلاعات شماره تماس خود را بهطور صحیح در فرمهای مربوطه وارد کنید و از ثبت سفارشهای غیرواقعی بپرهیزید .
*زیر بند 5 : ثبت سفارش و خریدهای عمده باید طبق هماهنگی قبلی با فروشگاه انجام شود و در صورت ثبت سفارش بدون هماهنگی، تصمیم در مورد پردازش یا لغو آنها بر عهده فروشگاه اینترنتی زیلان است .
همچنین با توجه به شرایط جشنوارهها محدودیت تعداد در انتخاب کالاها متفاوت است. در صورت تکرار خرید کالاهای یکسان یا مشابه در سفارشهای متعدد، زیلان میتواند سفارش را لغو نماید .
بند 3 – پرداخت هزینه :
دریافت مبلغ سفارشهای ثبتشده از یک طریق پرداخت آنلاین از طریق سامانه زرین پال صورت میگیرد .
*زیر بند 1 : در حال حاضر 9% بهعنوان مالیات بر ارزشافزوده محاسبه میشود و خریدار بهای کالای خریداریشده را با مالیات پرداخت میکند .
*زیر بند 2 : توجه فرمایید که قیمتهای درجشده بر روی کالاهای وبسایت به تومان است .
*زیر بند 3 : امکان پرداخت در محل، میسر نمی باشد .
بند 4- شرایط و نحوه ارسال سفارش :
واحد ارسال کالای فروشگاه اینترنتی زیلان در حال حاضر توانایی ارسال سفارش به همه شهرها و روستاهای ایران را دارد .
*زیر بند 1 : ارسال کالا از شعب کیش فقط به صورت تحویل در جزیره کیش مقدور است .
*زیر بند 2 : مشتریان عزیز دقت فرمایند در هنگام دریافت بستهها و سفارشات پستی خود لطفا سفارش خود را در حضور مامور پست باز کرده و بررسی نمایند و در صورت کسر بودن اقلام سفارش از مامور پست درخواست صورتجلسه نمایند و بلافاصله با شماره پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایند. در صورت چک نکردن سفارشات در لحظه تحویل، مسئولیت کسری سفارشات برعهده مشتری خواهد بود .
*زیر بند 3 : سفارشهای داخل جزیره کیش بهوسیله سفیر زیلان در روز و بازه زمانی مشخصشده از سوی مشتری ارسال میشوند. اگر مشتری به هر دلیلی نتواند سفارش را تحویل بگیرد، همکاران پشتیبان برای هماهنگ کردن زمان ارسال بعدی با مشتری تماس میگیرند. همچنین هزینه ارسال برای بار دوم به عهده مشتری است .
بند 5 – تحویل سفارش :
*زیر بند 1 : تحویلگیرنده کالا یا نماینده ایشان (با ارائۀ کارت شناسایی) باید هنگام تحویل کالا در محلی که آدرس آن را در فرم اطلاعات مربوط به ثبت سفارش اینترنتی ثبت کرده است، حضور داشته باشد و کالا را شخصاً تحویل بگیرند. در صورت عدم حضور تحویلگیرنده در محل، کالای موردنظر با هماهنگی واحد پشتیبانی مجدداً ارسال خواهد شد .
*زیر بند 2 : درصورتیکه در دریافت سفارش خود با تأخیر نامعقولی مواجه شدید، حتماً با ما تماس بگیرید و از ثبت مجدد سفارش، جداً بپرهیزید .
*زیر بند 3 : لطفاً با دیگر اعضای خانواده یا محل کار خود هماهنگ کنید تا در صورت نبودن شما، بسته را تحویل بگیرند و هزینه آن را بپردازند؛ در غیر این صورت، بسته برگشت داده میشود .
*زیر بند 4 : مشتریان تهرانی که سفارش خود را از طریق سفیر زیلان تحویل میگیرند، در نظر داشته باشند که تحویل کالا در ورودی ساختمان انجام میشود و سفیر زیلان، وارد فضای داخلی ساختمان، مشاعات آن یا واحد مربوطه نخواهد شد .
بند 6 - روشهای ارسال سفارش :
به طور میانگین تحویل سفارش به مشتری از این روش 3 روز کاری تا 15 روز زمان میبرد .
سفیران زیلان همه روزه از ساعت 9 تا 17 برای تحویل کالا در حال ارائه سرویس به مشتریان هستند .
قبل از حرکت سفیران زیلان از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک، هماهنگیهای لازم جهت تحویل سفارش به مشتری انجام خواهد شد .
بند 7 - هزینههای ارسال سفارش :
دریافت وجه برای ارسال سفارش از طریق پست 40 هزار تومان به سراسر کشور می باشد ، درصورت دریافت سریع
مرسوله ، هزینه ارسال متغییر و به عهده مشتری می باشد .
حجم و وزن کالا ممکن است بر روی مبلغ ارسال تاثیرگذار باشد .
بند 8 – درخواست مرجوعی و تعویض کالا :
*زیر بند 1 : چنانچه کالای خریداریشده با محصول ارسالی برای مشتری مغایرت داشته باشد، در صورت هرگونه اشتباه از سوی فروشگاه، کالای ارسالی بدون تحمیل هیچگونه هزینهای به مشتری، مشروط به اطلاع در 24 ساعت اولیه و ضمن اینکه پلمپ و برچسب امنیتی محصول مخدوش نشده باشد، تعویض خواهد شد .
*زیر بند 2 : تعویض کالا تنها در شرایطی انجام خواهد شد که محصول ارسالی کاملاً سالم باقیمانده و بوی عطر یا بدن را نگرفته باشد. تگ کالا روی محصول نباید مخدوش شود. همچنین لازم است کالا در بستهبندی ارسالی زیلان، بدون هیچ صدمهای قرار گیرد .
*زیر بند 3 : در صورت هرگونه مغایرت احتمالی اجناس خریداریشده در فاکتور مشتری و فروشگاه با محصولی که برای کاربر ارسال میشود، پس از احراز موضوع، کلیه هزینههای ارسال و تعویض بر عهده فروشگاه خواهد بود و فروشگاه در بازگشت و تعویض سفارش مذکور متعهد است .
*زیر بند 4 : در صورت تمایل به تعویض محصولاتی که هنگام حراج تهیهشدهاند، توجه داشته باشید که قیمت در نظر گرفتهشده برای دریافت اجناس دیگر، همان قیمت پرداختی در زمان حراج است .
*زیر بند 5 : کلیۀ کالاهایی که در جشنوارههایی مانند 1+1 و جشنوارههای مشابه خریداریشدهاند، فقط با رنگ و سایز همان کالا قابل تعویض است. در صورت درخواست استرداد وجه، لازم است کالای خریداریشده و کالای هدیه را باهم بازگردانید و درصورتیکه کالای هدیه شرایط بازگشت نداشت یا علاقهای به بازگرداندن آن نداشتید، بهاندازۀ ارزش کالای هدیه از مبلغ کل، وجه کسر میشود .
*زیر بند 6 : محصولات فروختهشده در پک محافظ، به علت نکات بهداشتی و تماس مستقیم با پوست بدن، هرگز تعویض نخواهند شد .
*زیر بند 7 : فاکتورهای تعویضی، قابلیت تعویض مجدد ندارند .
*زیر بند 8 : در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق فسخ کردن سفارش و خرید انجامشده توسط مشتری، برای وبسایت محفوظ است. در ادامه، وجوه دریافتی طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب اعلامشده از سوی مشتری واریز میشود و مشتری با ورود به سایت میپذیرد از این امر آگاه است و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت .
*زیر بند 9 : محصولات با عنوان اکسسوری، لگ و ساپورت ، نیم تنه ، اسباببازی، لباسزیر و حوله و پتو به علت مسائل بهداشتی تحت هیچ شرایطی قابل تعویض نیستند .